tisdag

Hej på er! Va vungen att ta 7.15 tåget idag igen eftersom att dom ändrade schemat igår och vi fick det alldeles precis, så det suger ju :) slutar kl 16 idag och jag måste ta det där jääääääävla 16.15 tåget.

Lysnar på en sjukt bra låt just nu och jag vill bara ställa mig på bordet och dansa sönder mig! Men tyvärr går inte det, har för tajt kjol och en kille sitter här och han ska inte få njuta av den synen inte, nej nej. dom enda som får njuta av mina danser är miriam ;) och en till kanske... hehe (;

Jag har träningsvärk utav bara FAAAAAAAAAAAN idag. herregud, känns som att hela jag är som ett jävla muskel berg nu hahaha, men det är ju bara bra, då vet man ju att man han tränat. HAHA. 



good boy,  

well, nu måste jag dra, börjar om 10 minuter. Later babies <3

Kommentarer
Postat av: linn otterclou

du är baby, baby! :D<3

2009-01-17 @ 02:25:43
URL: http://obamamama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0