torsdag

hej på er! jag vet att jag inte har bloggat på sju tusen år men jag har helt enkelt gjort andra saker. varit med vänner, festat och bara slappat. pluggat har jag dessutom gjort och bara längtat till den 29/1 och jag gör det nu med. sitter här och lyssnar på några backyard babies låtar från deras nya skiva, självklart gamla godingar också (;

Har iaf tagit igen lite arbeten som jag inte har lämnat in i tid. men nu så är jag igång och jag pluggar seriöst arslet av mig. men jag får helt enkelt skylla mig själv!
jag och thuni luni ska iväg och gymma alldeles strax faktiskt... har inte tränat på evigheter. kommer bli så jävla skönt och jag kommer nog vara på gymmet hela helgen. det förtjänar jag haha!

jag har inte så mycket att skriva faktiskt... kommer säkert att skriva lite ikväll. eller jag får se... har typ 5 grejjer att göra så jag slipper dö imorn i skolan... 

men ha en trevlig kväll allesammans! jag ska nämligen träna arslet av mig för jag ska vara strålande snygg i sommar och rumpan ska vara stenhård och fin tills den dagen jag dör. MOHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0