samhälle

Jag har sjukt tråkigt nu på samhälle lektionen. Vi gör arbeten om sveriges politik, och jag är ju så jävla anti mot  politik så det finns inte! Och jag sitter fortfarande och lyssnar på världens skönaste låt, Petey Pablo - Freek A Leek.
ÅÅÅÅH jag vill bara hoppa upp på bordet och få igång hela klassen med att dansa! Men som Magnus Uggla sjunger, jag dansar aldrig nykter någonstans.... haha, jo det gör jag. men inte inför klassen (;

Just nu vill jag bara hem, och jag MÅSTE städa mitt rum idag så jag slipper göra det sen i veckan. I helgen ska jag KAAAAAAAAANSKE vara med Miriam o festa med henne, kommer bli jätte kul, nasty party maybe ;)
Antingen på lördag eller söndag så blir de smörgås tårta hemma hos punani, hon fyller för fan 17 på MÅNDAG! Och Karro fyller den 22 fabruari, 18 år. grattis till mina älsklingar i förskott! :* :*

Nej nu måste jag faktiskt lyssna på detta, sug mig politik skit. usch!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0