Onsdag

Hej på er. Sitter nu på italienska lektionen och ska alldeles snart göra provet. Resten av klassen visste inte ens att vi hade det idag haha. Men jag tänker iaf göra det så är det gjort liksom. Lika bra tyckte jag :) Inatt har jag sovit ca 4 timmar. Har haft kramper i magen sen igår och jag vet inte vad det är. Och jag är ju en sån som tror att jag har tumörer eller typ cancer. Är skit rädd att det ska vara något sånt. Men inatt fick jag en sån jävla kramp i magen att jag nästan inte kunde andas. Har fan aldrig haft såhär ont någon gång, det finns inget som gör lika ont längre. Kramperna är det värsta jag har vart med om, helt ärligt. Och sen är det så jävla svårt att förklara också, men tänk er att hela magen dras ihop och vill bara försvinna. Det spänner som satan. Nu är det lugnt men jag känner fortfarande att jag har jätte ont. Och det är inte hela magen utan det är typ längst ner på magen eller vad man ska säga. Där byxlinningen går. Usch, men nu måste jag sluta... ska kolla igenom det vi ska ha på provet en sista gång. Puss på er och hoppas att era magar mår bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0