Måndag= trött

Hej, jag är jätte trött just nu. jag sitter i skolan med malin och väntar på att min svenska lektopn ska börja, den börjar 8.15.
Ställde kl på 05.30 idag men gick upp kl 6.15. Det är nämligen så att jag är den mest sämsta på att gå upp på skoldagar. helt ärligt, jag är det. så jag måste ställa kl typ 2½ timme ibland innan tåget går. Men 7.29 tåget eller va det var, går nämligen inte mer. så nu är det 7.15 tåget som gäller varje måndag fram till v.8. Känner at det inte är så himlans kul...

Idag ska jag  käka på nian med min bästa emma hillbom<3 du är en pärla snippan! (;
kyckling curry pasta, åååååååh så jävla gott!
Slutar kl 13.45  idag så jag hinner med 14.10 tåget. Sen ska jag fixa mig och träffa en underbaring(=
Sen när jag kommer hem så ska jag plugga lite på italienskan sen ska jag och thun trötta ut oss som en par idioter på gymmet. om vi nu får gå dit för mamaaaaa.

nej nu ska jag ge mig av till klassrummet. svenska är kul.... när man är pigg..
jag hoppas att ni får en härlig dag idag. för det ka nämligen jag få ha :)

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0