det är fredag, jag heter mathilda och jag vill hem

Hej alla, nu sitter jag i skolan och jag vet att några i min klass som läser detta sitter och flinar lite för sig själv och säger ; mathilda, du anar inte hur skönt det är att få sova ut hur länge man vill på en fredag. (och lägger till ett litet hånflin)
men då kan jag bara säga, fuck off HAHAHA för det är INTEEEEEEEEEEE kul det här. Men jag har i alla fall lämnat in det där med IPRED lagen (ja, jag hade inte gjort den....) och lämnade nyss in Omvärldsspaning. Känns mycket skönt kan jag lova. Ska alldeles strax ner och köra lite matte. Seriöst nu också. Jag har nämligen kommit på mina nyårs löften efter nyår. Jag kom på dom inatt när jag inte kunde sova haha. Men det första; TRÄNA. (jag och thun ligger i en sån jävla hårdträning nu så det finns inte (; ) 2; att plugga och vara seriös. För jag ångrar mig så mycket att jag inte pluggade mer i högstadiet. USCH vad jag ångrar mig. Och nu mernar jag ju självklart inte att det är nåt fel på den skolan jag går i, absolut inte. Skulle det inte vara för mina underbara kompisar i klassen så skulle skolan va botten....

Men nu måste jag dra ner till matte salen. KUL LIV! sen efter lunch så ska jag skriva novellen sen ska jag bara berömma mig själv sjukt jävla mycket! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH PUSS PÅ MIG! :D :*

tjejer! jag sitter här vid skåpen alldeles själv! KOM! haha



mathilda heimer såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0