Tisdag

Hej! Jag är så jävla nyvaken och grymt snygg! NOT....
Freddebäma, våran datakunskap/svenska lärare är sjuk, vilket innebär att vi börjar 12.35 idag ist för 8.20 SWEEEEEEEET :D

Så just nu håller jag på att hosta upp mina lungor och det är inte kul... Vet inte heller va jag ska ha på mig i skolan idag. Detta suger!

Jag va iaf med Felicia Thun igår, alltid lika trevligt puss på´t!
På väg till IP, vi skulle nämligen kolla hockey match, så ville jag typ testa att spotta baklänges, så jag böjde mig bakåt och hade värsta låman i munnen, och jag spottade. vart tror ni min äckliga låma hamna?
Jo, i mitt ansikte. I ANSIKTET?!?!?!?!?! det va så jävla äckligt med kul på samma gång, felicia och jag slängde oss ner påmarken och as garvade. Sjukt roligt.

Idag har vi engelska med malin, det är ju alltid lika kul. eheeheheehehehhe. nu hostade jag jävligt mycket, fan va ont i ryggen jag får :(

Men men, nu ska jag se vad man kan ha på sig så får man ju alltid hoppas på att det blir snyggt.
Ska nog ha på mig det som jag hade i Torsdags? Det är väl snyggt?

Bad imorn på idrotten, INTE TAGGAD!

skriver när jag är i skolan om jag kan och hinner.
CIAO

Kommentarer
Postat av: matilda

ditt jävla äckel :D hahahah

2008-12-16 @ 13:15:22
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0