söndag

Hej hej! Idag har varit en lugn dag, vaknade kl halv ett typ. Drog in till gävle med Elin och Sarah, köpte hårfärg, hårspray och ögonskugga. Kändes behövligt haha, så jag är pytte lite ljusare i håret nu :)

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ska nog kolla Sagan om ringen, skit bra filmer ju :D sen va det så längesen man såg alla filmer så man har ju glömt bort lite av vad som har hänt. Men men,

Jag har as ont i magen och jag är typ kallsvettig, alltså jag vill fan inte ligga hemma och spy på nyår, nej nej, jag ska festa som en jävla galning eftersom att min förra nyårsafton va ju lite sådääääär kul -.-
va i Järvsö med typ as många stockholmare och hundar, samt små barn, låg inne i gästrummet och fick många samtal och polare hemma i Ockelbo att dom va as packade och dom ville att jag skulle komma dit med en gång.
KUUUUUL! not not not!

Träffade på min söta rara Emma H idag inne i gävle med hennes polare. Va ju trevligt att träffa på henne, jävla gullunge hon är (:

NÅGON FRÅN MIN KLASS, ÄR DET NÅN SOM VET NÄR FAN VI BÖRJAR SKOLAN?! HAHA

nu ska jag läsa i våran lilla skvaller blogg om thorén. haha, alltså... get a life (:

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vi börjar i morgon!;O;O;O

2009-01-06 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0