sjukling

Hej på er, jag ligger här i soffan och är snorig och faktiskt jätte sjuk. Spydde inatt... det va inte alls så jävla kul.
Så nu ligger jag här och kollar en film på tv4 film. East is East, suger lika mycket häst pung som alex schulman.

kan ni fatta att det snart är julafton? Om 7 dagar, 1 vecka. Helt sjukt.
ska bli så härligt att träffa kusinerna och faster igen. Det blir bara vi, jag, frida,viktor,erik, lotta, mamma och pappa. och hunden ofc :D
Ska åka snowboard hela tiden har jag bestämt. Jag ska bli kung på de :D:D:

Sitter och kollar lite klänningar från forever21. vet inte vilken jag ska ha. krångel krångel.

alltså det här inlägget kommer ju att bli as tråkigt. förlåt för att min blogg är så tråkig. Jag ska komma på något för att den ska bli roligare. Det lovar jag er!

nu ska jag unna mig lite choklad glass och kolla på den här as dåliga filmen.
PUSSS

Kommentarer
Postat av: matilda

men usch bebé!! har du frisknat till nu då?

2008-12-19 @ 20:03:44
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0