MÅNDAG

Vill bara säga att min trogna läsare matilda är så sjukt underbar! puss på dig! :*

Alldeles snart drar jag till Sälen med min kära familj. Hunden ska med så vi kommer väl komma sent ikväll till stugan. Men kusinerna är redan där och faster Lotta med. Dom ska laga någon middag till oss också, myspys! (:
Så antagligen kommer jag inte att blogga ett dugg när jag är där. Bara om jag får tillgång till dator så kommer jag ju självklart att göra det. Men bilder kommer sen :)

Nu ska jag fortsätta att packa och sen ska jag göra mig iordning sen drar vi nog!
Men ni får ha en jätte härlig och trevlig jul för det ska iaf jag ha! Och ett Gott Nytt År!
puss

Karoline Hedstrom & Miriam Andersson. Finns inte ord för hur mycket ni betyder för mig!

Kommentarer
Postat av: matilda

vet inte om du menar mig? antagligen inte :D men iaf, du är underbar också. även fast du kanske inte mena mig! ha det så bra i sälen sötpulla :)

2008-12-26 @ 20:06:43
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0