hemma igen

Hej på er alla! Jag hoppas att ni har haft en jätte trevlig jul! Det har jag haft iaf, men min kära familj uppe i sälen. Första dagen provade jag på snowboard och jag säger bara ; ALDRIG MER!
jag är helt sönder och mina knän är helt blåa, och jag åkt snowboard för fyra dagar sen.. hahaha så sjukt dålig jag är ;D

jag kan berätta va jag fick i julklapp ; Lee jeans, smink, tröja och ett linne, en sån där lampa som man kan ha på nyckelingen av pappa (varför?) haha, en stor väska, presentkort, och en poslin tomte av farmor. Är grymt nöjd.
plus att vi fick Guitar Hero World Tour och Wii. Men det va ett tag sen vi fick de :)

Och mitt förra inlägg va så klart till dig; Matilda Otterstam! Herregud kvinna, det är väl en självklarhet att jag mena dig haha (;   :*

Nu ska jag göra mig i ordning. Hoppas ni får en sjukt trevlig kväll :)
puss på er

Kommentarer
Postat av: matilda

ahaha, jag känner mig hedrad (a)

2008-12-30 @ 13:42:23
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0