fredag

Hej på er. Sitter här i soffan och kollar på gamla avsnitt av DHW. kul kul,

ska in till Gävle idag med min familj för att träffa några gamla vänner till familjen, mamma syrran och den andra familjen på 4 ska kolla peter jöback men pappa och jag kände fuck off så vi ska kolla bio o sådant. ska nog se Bond filmen, det ska väl bli lite roligt ;D

Idag har jag inte gjort ett dugg, jag har bara träkat här hemma men jag ska snart träffa Liz, min heta lilla sperma balle, men hon tar ju sådan tid på sig hahaha

Jag har bytt tillbaka till min andra telefon som jag hade förr, och det visar sig att den telefonen är GRYMT mycket bättre än min C902. Ni som försöker få tag på mig har ju märkt att smsen blir försenade, alltså jag kan typ få dom 10-20 min efter dom har skickats, den hakar upp sig när man ringer och ibland när man ringer så får man inte tag på mig alls. Även fast jag har telefonen brevid mig så blir det så. Men vi ska iaf lägga in den på lagning, alltså c902 telefonen.

Så nu kan man faktistk få tag på mig! :D

well, jag ska nog leta i min garderob, jag måste verkligen  ha nys kläder. PRONTO!
yeye, ha det bra alla (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0